Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky (VOP)

1. Všeobecné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti  zmluvných  strán vyplývajúce z kúpnych zmlúv uzatvorených medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorých predmetom je predaj a kúpa tovaru a výrobkov ponúkaných na internetových stránkach elektronického obchodu https://bizuteria-4you.webnode.sk

Zákazník - kupujúci dáva zaslaním objednávky na tovar súhlas s týmito VOP

Predávajúci:

Lenka Bartíková – Made4You, ČSA 382/41 03301 Liptovský Hrádok

IČO: 47494247

DIČ: 1086275586

Kupujúci:

Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.

2. Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Kúpna zmluva je zmluva uzatvorená na diaľku na základe elektronickej objednávky kupujúceho. Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť

- kontaktné údaje - meno a priezvisko, poštová a fakturačná adresa, telefón, mail, (IČO, DIČ, ak ide o fyzické osoby-podnikateľov alebo právnické osoby)

- kód tovaru, názov tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky

- vybraný spôsob platby (dobierka, bankový prevod)

- vybraný spôsob dodania tovaru (poštou, osobne na prevádzke)

Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Najneskôr do 24 hodín(v pracovné dni) sa predávajúci skontaktujte s kupujúcim, overí objednávku, spôsob dopravy a oznámi dodaciu lehotu. V prípade platby bankovým prevodom je kupujúcemu zaslaná mailom faktúra a tovar je dodaný po úhrade faktúry.

3. Platobné podmienky

Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru prostredníctvom ponúknutých spôsobov platby v objednávke - dobierkou, prevodom na účet.

Cena tovaru je určovaná podľa platného cenníka. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar za cenu platnú v čase objednania tovaru.

4. Dodacie podmienky

Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (poštou, osobne)

Predávajúci dodá tovar kupujúcemu v najkratšej možnej dobe, zvyčaje do 7 dní od vystavenia objednávky. V prípade, že predávajúci nie je schopný dodať kupujúcemu všetok objednaný tovar v dohodnutej lehote, upovedomí o tejto veci kupujúceho v najkratšom možnom čase a oznámi termín dodania.

Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady 1,45 - pri platbe vopred, 2,85 Eur - pri platbe na dobierku  a pri objednávke nad 20,- Eur je doprava zdarma.

Pri osobnom odbere sa dopravné neúčtuje.

5. Zrušenie objednávky z strany predávajúceho

Predávajúci sa vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak sa už tovar nevyrába,  nedodáva, prípadne sa výrazne zmenila cena u dodávateľa tovaru a nedohodne sa s kupujúcim na náhradnom plnení.

6. Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho

Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade, že predávajúci nesplní dodacie podmienky.

Kupujúci má právo bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci, ktorý je povinný zabezpečiť doručenie nepoškodeného tovaru na adresu predávajúceho. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu vrátená cela suma, ktorú za tovar zaplatil v lehote do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia vráteného tovaru predávajúcim. Do vrátenej sumy sa nezapočítava cena za doručenie tovaru.

Predávajúci nepreberá vrátený tovar prostredníctvom dobierkovej služby. Kupujúci v prípade vrátenia tovaru je povinný zaslať tovar formou doporučenej zásielky, alebo prepravnou spoločnosťou na vlastné náklady.

7. Záruka, reklamácie, vrátenie alebo výmena tovaru

Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba stanovená na 24 mesiacov.  Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho. Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, ktorá obsahuje popis chyby. Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, v originálnom balení. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.

Reklamácia je vyriešená ihneď, v zložitejších prípadoch do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru od kupujúceho.